Fortsättning på helgen!

Det blev inte mycket gjort på bilen..
det var mer rost än vad vi hade trott, så det måste svetsas..
och så rinde de från jobbet å ville att jag skulle jobba..
så då var det bara att åka hem å göra sig i ordning..
Jag jobba 13-21.15!
Så jag hade stängning...
När jag kom hem så satt Werner å drack öl..
Jag gjorde mig klar för att åka till Mohed..
Å jag körde som sagt..
Vi hämta upp Håkan hemma hos han i Dåbo sen bar det av till Mohed..
träffa på marie, therese å tony.. eller tony såg jag bara.. han hade fullt upp med att dansa..
vi var bara där en kort stund..
sen åkte vi till Stråtjära till Link å Madde.. de satt å festa lite, Ida var där oxå..
satt å prata en bra stund.. framåt halv 3-tiden åkte vi hemåt.. då var vi så trötta allihopa..
Skjutsa hem Ida en bit oxå..
Sen åkte vi genom skogen å släppte av Håkan..
Var hemma nog runt 3, halv 4-tiden..

På söndag blev vi väckt av att Bengt rinde å ville ha några däck omlagda..
så då fick han komma å hämta Werner, så åkte de upp på skroten..
sen gjorde vi inte så mycket mer.. låg å titta på teve hela dagen..
Lyckades somna en stund vid 2-tiden iaf...
Sen på kvällen beställde vi Pizza, det var gött det!

Igår blev man väckt igen av jobbet..
Så då var det bara att åka å jobba.. 10.30-17.15!
Var i kassan till 15! sen på golvet 2 timmar..
Sen igår kväll var vi ut till Ellne igen..

Idag ska jag oxå jobba, 11.30-16.00!!
men först ska jag duscha, gå ut med Bonzo å kanske ringa några samtal om jag hinner!

Ha det bra alla!

Amazonen!!
Ida
2007-04-12 @ 23:29:34

Jaa, det var en granntant som sa det. Få se om jag letar mig ner dit någon kväll :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0